13 augustus 2013 Colijnsplaat - Reisverslag uit Colijnsplaat, Nederland van Low Land Lady - WaarBenJij.nu 13 augustus 2013 Colijnsplaat - Reisverslag uit Colijnsplaat, Nederland van Low Land Lady - WaarBenJij.nu

13 augustus 2013 Colijnsplaat

Blijf op de hoogte en volg Low Land Lady

13 Augustus 2013 | Nederland, Colijnsplaat

Wassen, schoonschip maken, verhaaltjes schrijven, reparateur voor het watersysteem regelen, visjes van John kopen en eten en kind en kleinkinderen begroeten.
Een top lijst moet ik nog maken en ca 1000 foto’s bekijken, weggooien en bewerken en up loaden, maar dat komt wel als ik weer thuis ben.
De verhaaltjes sluit ik hierbij af. Ik hoop dat mijn volgers genoten hebben maar het is vooral voor onszelf een mogelijkheid om een mooi boek te maken van onze belevenissen en om de herinneringen vast te houden.

  • 25 Augustus 2013 - 21:14

    Emmy Konst:

    Hoi Marja,
    Weer een eind van een mooie reis. Ik heb jullie in begin wel gevolgd, later lukte dat niet meer. Je hebt het namelijk altijd zo druk als je met vakantie bent......
    Maar ik ga zeker je verslagen nog lezen, zodra ik weer thuis ben.
    Ook wij maken deze verslagen altijd, om er een boek van te maken. Altijd een hel klus maar wel een leuke (winter)klus. Ik vind het altijd een herbeleving van je vakantie. Er zijn dan altijd heel veel " o ja, dat hebben we ook nog gedaan-momenten"
    Wij zijn nu met onze laatste weken bezig. Willen nog een paar dagen rustig in Denemarken zeilen, en dan de boot winterklaar maken. Want als we van boord gaan, gaat de boot gelijk de kant op.
    Dat zal bij jullie wel anders zijn.
    Groeten, Emmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Low Land Lady

Zeilboot 12 meter lang

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 737
Totaal aantal bezoekers 83646

Voorgaande reizen:

27 April 2013 - 26 Augustus 2013

Zeilreis rond Engeland 2013

Landen bezocht: