11 augustus 2013 Lowestoft - Reisverslag uit Lowestoft, Verenigd Koninkrijk van Low Land Lady - WaarBenJij.nu 11 augustus 2013 Lowestoft - Reisverslag uit Lowestoft, Verenigd Koninkrijk van Low Land Lady - WaarBenJij.nu

11 augustus 2013 Lowestoft

Blijf op de hoogte en volg Low Land Lady

11 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Lowestoft

Omdat ik weer eens niet in slaap kon komen heb ik vannacht bedacht dat we het ontbijt bij de ASDA kunnen eten. Na een lekkere douche lopen we naar de ASDA. Helaas, ondanks dat er 24 uur open op het gebouw staat zijn ze toch dicht. We moeten 10 minuten wachten voordat ze open gaan. Helaas serveert het restaurant pas een half uur na openingstijd. We besluiten om dan maar de boodschappen die we toch nog moeten doen dan maar eerst te doen. Ik vind de Engels salt en viniger ships van Walkers zo lekker en die kun je in Nederland niet kopen. Voor morgen op zee koop ik een complete Indiase maaltijd, opwarmen en klaar.
Het ontbijt is echt Engels en dus veel te veel, de helft laat ik daarom maar liggen, ik had beter een kleiner ontbijt kunnen bestellen. Ik snap wel waarom veel Engelse mensen zo dik zijn. Een Engels ontbijt bevat ongeveer 1000 calorieën, dat is net zo veel als een warme maaltijd in de avond.
Terug in de haven helpen P+C ons om diesel te tanken en weer terug naar onze plek te varen. We nemen afscheid van hen en hopen ze de dag na Kerstmis weer te ontmoeten.
We doen alle voorbereidingen voor de tocht van morgen en hangen een briefje aan de buitenzijde met daarop het tijdstip dat we vertrekken, 04.30 uur als het net licht is. We hopen dat het briefje mensen weerhoudt om naast ons te gaan liggen.
Verhaaltjes bijwerken, maaltje aan boord, boekje lezen of een spelletje doen en dan vroeg het mandje in. Raar om te bedenken dat we morgen rond zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Low Land Lady

Zeilboot 12 meter lang

Actief sinds 17 Dec. 2012
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 83637

Voorgaande reizen:

27 April 2013 - 26 Augustus 2013

Zeilreis rond Engeland 2013

Landen bezocht: